Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn Forum Hovedsiden Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn
www.dyr-ringerike.com

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Ulven

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn Forum Hovedsiden -> Andre Dyr
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
milla

Ble Medlem: 14 Okt 2006

InnleggSkrevet: 13:55 - Lørdag 14 Okt 2006    Tittel: Ulven Svar med Sitat

Hva syns du om ulven? Hva syns du bør gjøres for å løse alt oppstyret det er når ulven har vært på ferde og avisene lager STORE oppslag om det?

Min mening er å la alle Ulvene få leve. Om bøndene klager og syter for at ulven har tatt en sau så sier jeg: Skaff gjetere!!! Det funka før, det funker nå!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Heidi
Administrator

Ble Medlem: 03 Apr 2006

InnleggSkrevet: 13:38 - Søndag 22 Okt 2006    Tittel: Svar med Sitat

asså sauer er de eneste dyrene man kan holde uten å ta ansvar for de, hadde det vært opp til meg skulle de vært på inngjerdede områder med gjeterhund eller menneske..
det dør veldig mange fler sauer av bil og skader i marka enn av rovdyr men det nevnes jo ingenting om..
tror mye av hysteriaen rundt ulv kommer av at vi rettogslett blir oppdratt med ulven som stor stygg og falig, den er den slemme i eventyr og den man skremmer med.. tror vi burde hatt noen fler eventyr hvor ulven var den snille, for det er jo rart.. ulven er faktisk ikke den av rovdyrene våre som står for mest sauedrap, men jerv og gaupe blir det ikke så mye oppstandelse rundt..
det er heller aldri påvist menneske drept av ulv i norge, så det er sagt..
Til Toppen
milla

Ble Medlem: 14 Okt 2006

InnleggSkrevet: 21:12 - Søndag 22 Okt 2006    Tittel: Svar med Sitat

Ja, det var en GOD ide "evevtyr med snille ulver"!
Når barna mine blir så store at di har tid til å høre etter skal jeg fortelle dem om den "store SNILLE" ulven" glis
Karnsje jeg må begynne å lage barnebok nå mens jeg er hjemme på mammaperm Very Happy
Til Toppen
Cirrus

Ble Medlem: 09 Nov 2006

InnleggSkrevet: 23:42 - Torsdag 09 Nov 2006    Tittel: Svar med Sitat

Hehe, det hadde jo vært en ide:P
Jeg synes ulven er utrolig vakker! På Langedrag har de jo fått to nye ulvevalper, og jeg leste en artikkel om dette i Hjemmet (ikke mobb) hvor det sto at ulven angriper aldri mennesker såfremt den ikke blir klemt opp i et hjørne. Men hvis vi lar ALLE leve, blir det jo for mange av dem, som med elg? Jeg liker ulv og synes jo det er synd at de må dø, men NOEN må dø.. Men jeg synes det er fælt. Jeg synes de aller fleste burde få leve, men jeg har ikke greie på hvor mange det er i Norge, så jeg kan egentlig ikke si så mye om det.. Men ulven er et fantastisk flokkdyr! :)

http://solhjem.piczo.com <--- Kaninside!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn Forum Hovedsiden -> Andre Dyr Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

phpBB.no - Norsk phpBB support