Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn Forum Hovedsiden Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn
www.dyr-ringerike.com

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Ang Kanarifulg i altfor lite bur.

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn Forum Hovedsiden -> Dyrevern
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Benita

Ble Medlem: 08 Feb 2008

InnleggSkrevet: 16:58 - Søndag 22 Jun 2008    Tittel: Ang Kanarifulg i altfor lite bur. Svar med Sitat

Hei,
Jeg var på Salt & Pepper for ikke så altfor lenge siden. Der la jeg merke til en liten kanarifugl som oppholdte seg alene på lang avstand fra andre folk, i bur på ca. 35x35 cm. Og ikke nok med det så ble den holdt utendørs helt til restauranten stengte. Dette er jo dyreplageri på sitt verste, for fugler er avhengig av oppmerksomhet, varme og ikke minst mye bedre plass! Jeg sa også i fra til en av kelnerne, som skulle medbringe beskjeden videre til sjefen. Men fuglen står fortsatt i det lille buret. Burde jeg ringe dyrevernet og få dem til å se på dette?

Mvh
Benita sint
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger
Heidi
Administrator

Ble Medlem: 03 Apr 2006

InnleggSkrevet: 18:29 - Mandag 18 Aug 2008    Tittel: Svar med Sitat

Hei du.. treg jeg.. men skal ta turen nedenom der og titte og lage bråk hvis den er der enda Laughing
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Sarah89

Ble Medlem: 16 Jan 2009

InnleggSkrevet: 04:06 - Fredag 16 Jan 2009    Tittel: Svar med Sitat

Hvordan gikk det med den lille fuglen?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Dyrebeskyttelsen Norge avd. Ringerike, Hole og Omegn Forum Hovedsiden -> Dyrevern Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

phpBB.no - Norsk phpBB support